top of page

ראיון עם המורה למוזיקה - ניר

Updated: Jun 1

כששמענו שאנחנו צריכים לכתוב כתבה לגיליון בנושא אומנות, הרגשנו שיש לנו הזדמנות להכיר טוב יותר את המורה שבזכותו יש לנו אפשרות להכיר טוב יותר את העולם של המוסיקה כאומנות. המורה שמוביל את התזמורת, אחראי על כל המוסיקה והשירים בטקסים והשנה גם מלמד מוסיקה את שכבת ז' והחלטנו לראיין אותו.

תכירו את ניר נעים בן 33 שגר ברחובות הוא התחיל לעסוק במוזיקה בחטיבת ביניים במגמת מוסיקה 

אחריי הצבא הוא עשה תואר בפסנתר וחינוך מוזיקלי ותואר שני בניצוח.

היום הוא עובד עם מקהלות, מלמד לנגן על פסנתר ועובד בשני בתי ספר.


איך הגעת לעולם של המוסיקה? 

תמיד אהבתי מוסיקה ובבית מאוד תמכו, תמיד משכו אותי הקלידים. 

אפילו היה לי פסנתר בבית, ההורים שלי ראו שאף אחד לא מנגן על הפסנתר והם מכרו אותו, וכחודש אחרי שהם מכרו אותו ביקשתי פסנתר, אז הם לא התווכחו איתי וקנו לי אחד חדש ושווה יותר למרות שרק מכרו את הקודם. 

"כשהייתי קטן הייתי הולך עם אמא שלי  שהייתה שרה במקהלה, תמיד הייתי הולך איתה לחזרות, ילד קטן בן 4 , יושב עם כל הזקנים ושר איתם שירי ארץ ישראל, והייתי עולה כילד קטן  הכרתי את כל המילים, היו רגעים שכולם היו שותקים ואני שרתי לבד, זה זכור לי כרגע של מבוכה, כבר אז היה לי ברור שאעסוק במוסיקה".


מה ההבדל בין קלידים לפסנתר? 

ההבדל הכי גדול הוא הגודל, הפסנתר הרבה יותר גדול מהאורגנית.


כמה שנים אתה מלמד בבית ספר? 

אני מלמד פה 3 שנים ועוד שנה אחת בבית ספר אחר.


מה אתה הכי אוהב במוזיקה?

 את הניצוח, אני מאוד מתחבר לניצוח


למה אתה חושב שמוסיקה זה אומנות? 

מכיוון שאתה יוצר משהו, כל דבר שיש בו "פאן יצירתי" הוא אומנות, כל מה שיוצרים בו משהו חדש זה אומנות, גם לזייף יפה זה אומנות!


מה היה החלום שלך בתור ילד? 

היו לי חלומות כמו לכתוב שירים או יצירות, אפילו לא בתור מי שיבצע אותם, פשוט לכתוב, למען האמת אפילו הקלטתי דיסק שחלקו מקורי


רצית להיות פעם מפורסם? 

אף פעם לא חיפשתי את הפרסום


מה החלום שלך היום?

בריאות, לשמור על מה שיש וקיים, להביא ילדים לעולם


Related Posts

See All

ראיון עם מנהלת החטיבה - רעות ברתנא

כשהחלטנו שנעשה ראיון עם מנהלת החטיבה של בית הספר הגברת רעות ברתנא, קצת חששנו כי לא ידענו איך זה עומד להיות, אך ברגע שהתחלנו לראיין אותה...

סיכום 2023 במוזיקה

כבכל שנה שמגיעה לסיומה, גם השנה מסכמות אפליקציות מוזיקה ותחנות רדיו ברחבי העולם את שנת 2023 במוזיקה. Spotify, אפליקציית תכני ההשמעה...

Comments


bottom of page