top of page

על ניווט ראשון של "השועלים הזריזים" - נבחרת הניווט התשפ"ג

לכבוד גיליון חנוכה, בחרתי לספר לא על המכבים - גיבורי החג, שהיו נחושים והתמידו במאבק מעטים מול רבים עד שהביאו לתקופת עצמאות ארוכה מימי מדינת ישראל (!) - אלא על הגיבורים המקומיים שלנו.

ביום חמישי 1/12/22 אחרי לא מעט הכנות ותרגולים בשטח מוכר, יצאנו לראשונה לתחרות ניווט בפארק הירקון (באזור ספורטק תל אביב). התוצאות מובאות כאן:


ולמה אני מכנה אותם "גיבורים מקומיים"? לשם כך - אתם צריכים להיכנס לראש של המתחרים בתחרות ניווט: מגיעים לשטח, ומוכנים לזינוק בדרך כלל עם הרבה התרגשות, חלומות וציפיות.

זינוק לניווט - מתרגשים ומלאי ציפיות


הריצה, ההתרגשות והמאמץ המחשבתי בדרך כלל מולידים גם שלב בו טועים. כאן יבוא בדרך כלל שינוי במצב הרוח - לפעמים כעס, בלבול, או אכזבה, בעיקר כשהטעות גדולה והמחיר כולל ריצת מרחק נוסף. ייתכן אפילו שהנווטים יגיעו להחלטה שהניווט קשה להם מדי ויחליטו לפרוש. (כמו שקרה לכעשרה נווטים בתחרות זו).


איזה תגובות גוררת טעות בהמשך הדרך?


מי שיצליח להיות נחוש ולא יוותר לעצמו ברגע כזה, כנראה יתרום לניקוד הקבוצה. כך קרה שבתחרות הראשונה מספר נווטים בכיתות ז-ח, ביצעו טעויות קשות (לטעמם) אבל המשיכו עד לסוף המסלול וגרמו לקבוצות שלהן לטפס מהמקום ה-4 אל המקום ה-3. כלומר כל נווט שהצליח לסיים את המסלול תרם בפועל לניקוד הקבוצתי!


מובן שגם בהמשך יש צורך להיות נחוש ולהתמיד בהגעה לאימונים ותחרויות - על מנת לשפר את הדירוג שיקבע רק לאחר 4 תחרויות.


בהצלחה!


אני מנצל את הבמה כאן - לומר תודה לכל מדריכי הניווט שהשקיעו עד היום מזמנם בארגון אירועי גיוס ובאימון הנבחרת הצעירה.

תודה כמובן להנהלה ולצוות המורים שתומכים בעשייה.


השועלים הזריזים - נבחרת ניווט הנדסאים עם הפנים קדימה לעונת תשפ"ג


Related Posts

See All

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page