top of page

My Top 10 Taylor Swift's songs

Updated: Mar 9, 2023

טיילור סוויפט היא זמרת מהגדולות בעולם, כותבת, מלחינה, במאית, שחקנית ואשת עסקים. יש לה שלל שיאים, ביניהם אלבומה האחרון שהשיג את שיא ההשמעות היומיות, היא האדם הראשון בהיסטוריה ששיריה תפסו את כל עשרת המקומות הראשונים במצעד הבילבורד וכו'.


בכתבה זו אציין כמה משיריה האהובים ביותר עליי (בהיותי מעריצה גדולה). חשוב לי לציין שכשאני שומעת מוזיקה אני מתרכזת במילים והם המרכיב העיקרי להחלטתי. וזו אחת מהסיבות שטיילור היא האומנית האהובה עליי - כי היא כותבת את כל השירים שלה.

איך אתם בוחרים את השירים שאתם אוהבים?

  • מוזיקה

  • כתיבה

  • גם וגם



לפיכך בכתבה זו אפרט ואתן רקע על 10 שירים שהסיבה העיקרית שאני אוהבת אותם הם המילים שלהם. לטיילור יש 229 שירים (שכולם טובים) אז ממש בוצעה כאן עבודת צמצום...

ישנו סיכוי גדול שאם אתם לא מעריצים גדולים שלה (או מעריצים שלה בכלל...) לא תזהו את רוב השירים, אז קחו הזדמנות זו להכיר שירים חדשים וטובים שלה!



*בחלק מהשירים ציינתי על "מי הם כתובים" מתוך השערות מושכלות (של מעריצים, על פי התקופה שהשיר יצא, רמזים בשיר וכו'), אך טיילור מעולם לא אישרה אותן או הכחישה. הסיבה לכך היא כי טיילור מאמינה שאם היא נותנת לעולם את "היומן" שלה לפחות שזהותם של האנשים המוזכרים שם יישארו פרטיים.




Right Where You Left Me

Would’ve, Could’ve, Should’ve

You’re on Your Own, Kid

Forever winter(from the vault)

come back be here

Mary’s Song (Oh My My My)

Ours

Lover

Wonderland

the best day

call it what you want







Related Posts

See All

Commenti


I commenti sono stati disattivati.
bottom of page